معرفی پرینتر فلزی سه بعدی جدید در FORMNEXT

معرفی پرینتر فلزی سه بعدی جدید در FORMNEXT

OR LASER اکوسیستم و سکوی تولید افزودنی های فلزی جدید خود به منظور استفاده در حوزه عملیاتی متوسط و کوچک را در FORMNEXT 2016 پرده برداری کرد. در نمایشگاه formnext 2016  فرانکفورت در ۱۵ نوامبر، برای بازدیدکنندگان به همراه صنعت کاران تولید این ابزار، یک ماشین تولید افزودنی های فلزی ORLAS CREATOR معرفی می گردد.

برخلاف بسیاری از ورودی های بخش AM ، OR lASER یک مفهوم توسعه را در طی سالهای اولین پیش از خروج نهایی محصول نمایش نمی دهد. این در واقع یک پلتفرم برای قطعات چاپ سه بعدی در سالن۳٫۱ و غرفه E70 می باشد. با یک استراتژی تولید در محل و شهرت خوبی که از طریق تعهدات تولیدات ماشینی خود به دست آورده است، OR lASER قصد دارد در ۲۰۱۷ طرح حمل و نقل ORLAS CREATOR را آغاز نماید.

در آغاز که OR LASER شروع به تحقیق در مورد فلز مستقیم AM از سه سال گذشته نمود، هدف و انگیزه اصلی سهولت در دسترسی به تکنولوژی های تولید بود. تحقیقات بازاریابی به سرعت نشان داد که بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط  به خصوص در زمینه طلاسازی، دندانپزشکی و  بخش های پزشکی به همراه شرکت های کوچک مهندسی و آزماشیگاه های تخصصی  نیاز زیادی به این تکنولوژی دارند. اما تا کنون هیچ طرح مقرون به صرفه تولید این ابزار آلات ارایه نشده و گزینه معقول دیگری جلوی راه آنها فراهم نبوده است.

این دقیقا همان سازمانی است که OR LASR در هنگام خلق ORLAS CREATOR و اکو سیستم اطراف آن در ذهن داشته است . ORLAS CREATOR با طراحی چشم انگیز و معاصر یک سیستم سخت افزار موجود است. این پلتفرم ساخت در طراحی و عملکرد، دارای اصالت بوده و با طراحی ظریف و  نوآورانه ، عملیات دقیق و سرعت های ساخت افزایش یافته که قابلیت تولید قطعات با ۳۰درصد افزایش سرعت دارا هستند ، را تضمین می کند.

از لحاظ بهره برداری ایمن در مراکز کوچک، ORLAS CREATOR از یک  سیستم مدیریت  مواد کارتریج بهره برداری می کند.  کارتریج های پرشده و شارژ شده، می تواند توسط ORLASER تغذیه شود ولی یک نیاز مهم برای یک سیستم باز مواد را تشخیص داده ومطابق با این تشخیص عمل می کند. به علاوه، قطعات تولید شده توسطORLAS CREATOR تفکیک پذیری و کیفیتی قابل مقایسه با ماشین های با مشخصات بالا موجود در بازار دارند.

همچنین بر روی سخت افزار اکو سیستم و نرم افزار و واسط نرم افزاری پیشرفته  نیز کار می کند. به این معنا که هیچ نرم افزار شخص ثالثی دیگر برای راه اندازی و فرمان به ماشین نیاز نبوده که این مساله خود، هزینه های راه اندازی سرویس را بسیار پایین می آورد. در واقع این شرکت یک منتاژ کار به معنای سرهم کردن ماشین های گوناگون نبوده و بلکه تولید کننده ماشین آلات بوده و بیش از ۸۰ درصد ماشین آلات خود را در خانه تولید می کند.

OR LASER با امید فراوان به این که بازار بسیار زیادی برای ماشین فلزی AM با این قیمت و مشخصات وجود دارد، بسیار خوش بین به واکنش بازدید کنندگان از بازدید این محصول در FORMNEXT  می باشد.

منبع : اینترنت
گردآوری : ایران ملد