توانایی جهانی در تحویل منطقه ای

Hasco ( هاسکو) تامین کننده مجموعه های مونتاژی قالب (mold base ) به صورت کامل با ماشین های مختلف و سیستم راهگاه گرم (Hot Runner ) می باشد.

در نمایشگاه Euro Mold 2006 این کمپانی مدعی شرکای بین المللی با سرویس دهی کامل ،منبع توزیع واحد به همراه تجربه طولانی مدت در طراحی ابزار و قالب می باشد.این کمپانی برای تامین قطعات استاندارد قالب سازماندهی شده است و قابل عرضه و سرویس دهی در سطح جهانی را دارا می باشد. محصولات این شرکت در ۰۰۰/۸۰ قطعه محدود می شود.
– یکی از موارد مورد بررسی در قالب تزریقی راهگاه سوزنی با ۳۲ حفره با قابلیت سازگاری با سیستم راهگاه گرم و محفظه شیرهای پرفشار که در ماشین های تزریق پلاستیک تمام الکتریک استفاده می شود،می باشد.
– پذیرش سفارش با اندازه های مورد نیاز مشتری برای کارهای خاص نیز از طریق این شرکت قابل تامین می باشد.
Hasco (هاسکو) محدوده محصولاتش را با توجه به پارامترهای روز و نوآوریهای جدید مخصوصا در مورد قالبهای تزریقی کوچک ،سیستم های بسته بندی بهداشتی و تکنولوژی Clean Room گسترش می دهد.
– ضمنا کاتوگ تمامی این محصولات بر روی وب سایت این شرکت به صورت آن لاین(online ) و با فرمت نرم افزارهای استاندارد Cad قابل دستیابی می باشد.
بیشتراز ۴۰ شعبه بین المللی به همراه شرکای تجاری این شرکت در سرتاسر دنیا وظیفه سرویس دهی به مشتریان را بر عهده دارند.
– دارا بودن شعبه مرکزی برای تهیه محصولات ،دارا بودن گارانتی Warehousing system ،تحویل در مدت زمان کوتاه و کیفیت مطلوب محصولات از دیگر مزایای این شرکت می باشد.

نکته: Warehousing system روشی است که به موجب آن کالاهای وارداتی بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به مملکت وارد انبار می شود و این عوارض در موقع عرضه برای فروش اخذ می شود.

ابتدای صفحه


منبع:
ترجمه:ایران ملد
Hasco Hasenclever GmbH