نمایش خدمات نمونه سازی سریع در نمایشگاه قالب و قالبسازی یوروملد ۲۰۱۳

نمایش خدمات نمونه سازی سریع در نمایشگاه قالب و قالبسازی یوروملد ۲۰۱۳

غرفه داران شرکت کننده در نمایشگاه یورو ملد امسال با شعار پرینترسه بعدی برای هرنفردر سالن ۱۱ که به DigiFabb نامیده شده ، قرار است نمایش انواع مختلف پرینتر های ۳ بعدی و لوازم جانبی وهمچنین تحولات ، چشم انداز های امیدوارکننده صنعت نمونه سازی را به عموم بازدید کنندگان معرفی نمایند.

باتوجه به اطلاعات و شواهد موجود ، خدمات نمونه سازی سریع و صنعت پرینتر های سه بعدی دیگر به صورت انحصاری در اختیار صنایع نمی باشد و در حال حاضر در دسترس همه مصرف کنندگان هم می باشد گفته می شود که پرینتر های سه بعدی به مرور زمان بخشی از زندگی روزمره ما را دربر خواهند گرفت.

توسعه تکنولوژی نمونه سازی سریع این پتانسیل را دارد تا تعاریف موجود درمورد فرایند های تولید قبلی را برای تولید کنندگان  و مصرف کنندگان تغییر دهد.
به گفته دکتر ابرهارد دورینج مدیر نمایشگاه قالب و قالبسازی یوروملد ۲۰۱۳ ، نمایشگاه یورو ملد به عنوان نمایشگاه معتبر در این زمینه می تواند شرایطی را فراهم کند تا آخرین دستاورد ها و تحولات موجود در این صنعت را به نمایش درآورد تا همگان متوجه چگونگی وارد شدن این صنعت در زندگی روزمره ما باشند.

پیرو مطالب گفته شده باید به ان نکته اذعانداشت که در حقیقت این نمایشگاه یک مسابقه بین المللی برای نمایش کارهای طراحان ، مهندسان و برنامه نویسان و در مجموع نمایش بهترین مفاهیم نوآورانه خدمات نمونه سازی سریع ، خدمات پرینتر های۳ بعدی ، بهترین محصول های به بازار آماده و بهترین رابط های کاربر پسند می باشد.

منبع : اینترنت

ترجمه : ایران ملد