قالب های تزریق پرینترهای سه بعدی با نمونه سازی سریع

قالب های تزریق پرینترهای سه بعدی با نمونه سازی سریع

قالب های تزریق پرینترهای سه بعدی با نمونه سازی سریع

بخش ایتالیایی و بین المللی کالاهای مصرفی عظیم، به سمت کاهش زمان تا ۴۰ درصد زمان توسط نمونه سازی سریع پلی جت استراتیس(نام شخص) در تکنولوژی پرینترهای سه بعدی و فرایند ساخت آن حرکت کرده اند . در تیم ساخت ، استفاده از قالب های تزریق پرینترهای سه بعدی امکان ایجاد نمونه سازی در قطعات و مواد نهایی و تست محصولات را فراهم نمود و آن ها به طور چشمگیری توانستند که نسبت به روش های قدیم سریع تر حرکت کنند .
یونیلور با برندهای خود مثل سورف،کامفورت،هلمانز و دومستوز می باشد که با استفاده از استراتیس(اسم شخص) و Objet500 Connexدر تولید محصولات سیستم های سه بعدی چند موادی و ابزارالات قالب های تزریق برای نگهداری ازمحصولات لوازم خانگی و صنایع شست و شو با حدود پنجاه واحد مختلف قطعات نمونه سازی های سریع مثل در پوش بطری و بست ها و بلوک لبه توالت ها مورد استفاده قرار می گیرد .
ما قابلیت طراحی و پرینت قالب های تزریق مختلف برای قطعات مختلف را تحت تست و توابع مورد نیاز مشتری را در یک روز داریم .نقل از کادمارتیری از واحد R&D یا واحد تحقیق و گسترش .CAD و نمونه سازی در یونیلور مخصوص است . در گذشته، ما مجبور بودیم که هفته ای زیادی برای دریافت نمونه قطعات با استفاده از روش ها و فرآیند های قدیم را در انتظار باشیم و نه تنها مدت زمان زیادی طول می کشید بلکه هزینه های آن نیز افزایش پیدا می کرد .اما با پرینترهای سه بعدی هم اکنون قادر به طراحی قالب در چندین ساعت هستیم و امکان ایجاد و تولید محصول نهایی مانند پلی پروپیلن را با ۴۰ درصد سریع تر قبل داریم .
استراتیس و آرمد با Objet500 Connex در تولید محصولات سه بعدی چند موادی در ایتالیا فعالیت نمودند و یونیلور پرینترهای سه بعدی در قالب های تزریق را در دیجیتال ABS فراهم نمودند .موادی برای با مقاومت در درجه حرارت های بالا و سفتی بالا . کادمارتینی ادامه می دهد که توسط پرینترهای سه بعدی در قالب های تزریق برای دیجیتال ABS قابلیت ایجاد یک محصول با کیفیت بالا را در همکاری با روش های ساخت نمونه سازی قدیم داشته ایم که دارای دوام تحمل فشار و دمای بالا را در ماشین های فالب های تزریق داشته است و به طور چشمگیری در کاهش قیمت ها و چرخه زمان موثر بوده است .
یونیلور همچنین در تولید قالب های ترموفورمینگ با FDM بر پایه ی Fortus 360mcدر سیستم های سه بعدی می باشند که با استفاده ازمحصول ABS-M30 در گرید پلاستیک تولید شده اند . این کار باعث شد تا شرکت در تولید قالب هایی با قابلیت انعطاف و مقاوت مناسب همراه با دوام و انجام تست های مورد نظر و در گسترش نهایی قالب های ترمو فورمینگ حرکت کند .
با توجه به نیازهای قبلی در ترموفورمینگ ما متوجه شدیم که در جمع هزینه های نیروی کار و زمان برای انجام کار کاهش چشمگیری داشته باشیم .نقل از کادمارتینی. همچنین از زمان استفاده از پرینترهای سه بعدی ما در کاهش زمان به حدود ۳۵ درصد رسیده ایم . تکنولوژی باعث پیشرفت در فرایند محصولات نهایی بوده است و اجازه ی ارزیابی طراحی های ما را به طور سریع فراهم کرده و از استفاده موارد غیر مناسب قبل از اقدام به سرمایه گذاری و تولید انبوه نیز جلوگیری به عمل می آورد .
نادای سلا ، مدیر ارشد ساخت و تولید محصولات استراتیس اضافه نمود : ما شاهد روند رشد محصولات در بین مشتریان با استفاده از سیستم های ساخت جدید و کاربردهای متفاوت د ر نمونه سازی های مستقیم هستیم و با گسترش بعضی از محصولات اخیر باعث ایجاد دوام بیشتر و رضایت مشتریان در انتخابشان شده ایم و در ساخت محصولاتشان و تست و طراحی و محصول نهایی و مواد آن ها قبل از سرمایه گزاری موثر بوده ایم .

منبع: اینترنت

برگردان : ایران ملد