شرکت قالب سازی تزریقی دقیق امپایر اکنون خدمات منحصر به تجهیز را ارائه میدهد .

شرکت قالب سازی تزریقی دقیق امپایر اکنون خدمات منحصر به تجهیز را ارائه میدهد .

شرکت قالب سازی تزریقی دقیق امپایر اکنون خدمات منحصر به تجهیز را ارائه میدهد .

شرکت پلاستیک دقیق امپایر (روچستر) سازنده ایی با دقت بالا و حجم تولید زیاد قطعات قالب ریزی شده ی تزریقی کدرو اپتیکی است و به تازگی اطلاع داده است که سرمایه شرکت پیشرفته ی قالب و تجهیز را در NY خریداری کرده است . این تملک به طور محسوسی قابلیت تجهیزاتی و ساخت شرکت را بالا برده است و هم چنین سبب ارتقای توانایی ان برای ساخت ابزار حفره ساز در حد بالا شده است که در صنایع پزشکی ، صنعتی و اسلحه های گرم و ابزار الکترونیکی کاربرد دارد و شرکت در اطلاع رسانی جدید خبری مطرح کرده است .با افزایش نیاز به تجهیزات ساخت ابزار مثل سیم EDM  و فرزکاری CNC با سرعت بالا امپایر ظرفیت کارگاه خود را افزایش خواهد داد . شرکت هم چنین چند دستگاه قالب ریزی خریداری کرده است که دقت دستگاه برای قالب ریزی تزریقی و بازده کلی را چهار برابر خواهد کرد . امپایر هم چنین مبنای ذوق و سلیقه اش را با استخدام چندین طراح ، سازنده ابزار و متخصین پیشرفته ی دیگری بالا میبرد .

کارشناسان بخش تجهیزاتی امپایر به طور پیوسته طرحهای ابزار مشتریان را مورد بررسی قرار میدهند و پیشنهاداتی برای اصلاح قابلیت ساخت و کیفیت قطعه ب علاوه طرح و قالبهای تزریقی پلاستیکی برای استفاده در تجهیزات امپایر را ارائه میدهند . اکنون امپایر قادر است خدمات منحصر تجهیزاتی را با توجه به افزایش مشتریانش ارائه دهد .

نیل الی ، رئیس شرکت پلاستیک دقیق امپایراذعان داشت “ما برای طراحی ، ساخت و بهینه سازی ابزار برای مشتریان بسیار خوشحالیم که با جعبه قالب گیری خودشان کار می کنند “. ” این تنها راهی است که ما می توانیم به مشتریان کمک کنیم سریعتر در بازار کار کنند . نمایندگانی از شرکت امپایر در مورد حجم بالای ساخت و قابلیتهای مونتاژ برای قطعات اپتیکی پلاستیکی دقیق و قطعات مات و کدر در نمایشگاه SHOT 2017 و نمایشگاه فوتونیک غرب ۲۰۱۷ بحث خواهند کرد .

منبع : اینترنت

برگردان : ایران ملد