شرکت Methods 3D آزمایشگاه های مواد افزودنی جدید در ایالات متحده راه اندازی می کند.

شرکت Methods 3D آزمایشگاه های مواد افزودنی جدید در ایالات متحده راه اندازی می کند.

شرکت methods 3d یک شاخه جدید از شرکت Methods machine tools  همچنان حضور  خود در صنعت چاپ سه بعدی را با تکمیل و ارایه هفت آزمایشگاه تولید  مواد افزودنی در ایالات متحده چشم گیر کرده است .

captura-de-pantallaسیستم سه بعدی با قابلیت بررسی سه بعدی کامل

 

به علاوه در نمایشگاه IMTS 2016  شرکت methods 3d  پیشرفت های جدیدی در زمینه چاپ سه بعدی از طریق یک واحد تولید مجتمع معرفی کرده است که با این روش ارایه فوری و نمایش های فوری، جدید ترین دست آوردها در سیستم های پرینت مدرن می باشد. این شرکت همچنین یک گروه پرسنلی را به عنوان تیم پشتیبان در نظر گرفته است.

در نمایشگاه IMTS غرفه شرکت methods 3d یک مفهوم ابتکاری جدید در زمینه استقرار تکنولوژی ۳d در یک محیط سلول تولید خودکار به کار بسته اند .

سلول ماژولار سیستم سه بعدی ( تصویر فوق)  عملیات خاموشی چراغ را به کمک بازوهای روباتیک فانوک که اجزای با تولید انبوه چند قطعه ای هستند، انجام می دهد. تکنولوژی جدید سرعت بالای سه بعدی SLA  می باشد که قابلیت تولید قطعات با سرعتی ۵۰ برابر بیشتر از سرعت پرینترهای SLA های معمولی دارا است.

ماژول های گسسته در سیستم، اتوماسیون را امکان می دهد که قطعات مورد نظر برای چاپ تا مرحله شستشو و پخت و مرحله پایانی ، همه بدون دخالت انسان انجام گیرد. در کنفرانس نمایشگاه IMTS، مدیر عامل شرکت methods 3d ، Ben Fisk ، یکپارچه سازی سیستم تولید مواد افزودنی با ماشین ها و ابزارآلات سنتی را به توده زیادی از ازدحام جمعیت معرفی کرد در حالی که آقای Vyomesh Joshi  از شرکت methods 3d  به عنوان یک شریک استراتژیک در ارایه خدمات در زمینه تولید مواد افزودنی نام برد.